1.
Podrobný návod- MANUÁL je umístěný pod
tlačítkem MANUÁL
2.
Přihazování – MAXIMÁLNÍ PŘÍHOZ vysvětlím nejlépe na příkladu:
Dražitel
Mnata již přihlášený najel na položku 1011 a má o ni vážný zájem. Položka 1011
má vyvolávací cenu 40 Kč a Mnata je ochoten za ni dát až 80 Kč. Proto přihodí
80 Kč. Protože dražba začíná vždy na vyvolávací ceně je Mnata registrován jako
kupec za vyvolávací cenu 40 Kč.
Potom
přijde Bivoj a za tuto položku je ochoten dát 65 Kč a přihodí je – ale protože
Mnata má vyšší nabídku je stále jako kupec vedený Mnata, ale za cenu 65 +
minimální příhoz stanovený 5 Kč - tedy 70 Kč.
Nepřijde-li
Vlasta a nepřihodí-li 90 Kč stává se vlastníkem položky Mnata za 70 Kč.
Přihodí-li však Vlasta 90 Kč vydraží položku (maximální příhoz Mnaty 80 +
minimální příhoz stanovený 5 Kč) - tedy za 85 Kč získává Vlasta.
ALE,
když Vlasta přihodí 80 Kč jako má Mnata, zůstává vlastníkem Mnata za 80 Kč,
jelikož nepřehodila jeho jeho příhoz. TAK NA TO DÁVEJTE POZOR!
To
je výhoda maximálního příhozu – šetří Váš čas a také i Vaše peníze.
3.
SKENOVÁNÍ
Těžko
dát univerzální radu – skenerů je mnoho typů. Pokud na skeneru můžete nastavit
rozlišení – (běžně je nastaveno 200 dpi) pak nastavte jenom 75 dpi a výsledný
obrázek ve formátu .jpg bude určitě menší než aukcí povolených 200 kB. To ještě
před odesláním zkontrolujte a nezapomeňte skeny přiřadit nějakým systémem –
třeba číslováním k posílaným položkám.POZOR - u jemných dřevorytů skener někdy zkresluje -vytváří barevné duhy, které tam ve skutečnosti nejsou!
4.ZAPOMĚLI
JSTE SVÉ HESLO, (případně uživatelské jméno)
Když
zapomenete své heslo nevyplníte ho a stisknete „přihlásit“ na stránce, která se
objeví stisknetezapomenuté heslo /
přihlašovací jméno vyplníte svůj mail, další požadované údaje a následně se vám
vygeneruje nové heslo a pošle na mail. Heslo můžete stanovit i svoje.
Email
vypadá takto:
Dobrý
den
Vážený
uživateli heslo bylo přenastaveno.
* Uživatelské jméno: Mnata
* Heslo: e95a007b
5.
DOSTÁVÁTE PŘÍLIŠ MNOHO AUTOMATICKÝCH EMAILŮ Z AUKCE a obtěžují vás. Můžete je
omezit nebo zastavit úplně. Když jste přihlášeni svým uživatelským jménem, tak
ve sloupečku pod přihlásit se je také skupina Můj účet a tam nastavení pošty.
Když kliknete na nastavení pošty, tak tam můžete změnit (zatržítkem), jaké
zprávy chcete dostávat.
6.
NEVÍTE SVÉ ČLENSKÉ ČÍSLO, proto jste napsali do přihlášky 44444 a chcete se
podívat, jaké číslo máte napsat do variabilního symbolu. Administrátor ho
doplnil a najdete ho ve výše uvedeném sloupečku Můj účet a osobní informace.
7.
PŘÍLIŠ MNOHO MOŽNOSTÍnám nabízí výše
uvedený sloupeček - proč? Systém je vytvořen tak, že by mohli prodávat prodejci
přímo bez administrátora. A v takových obchodech se provádí hodnocení, aby
se odstranili nesolidní prodejci. Tento systém my zatím nebudeme využívat.
8.
KONTROLA VAŠICH NÁKUPŮ (a PRODEJŮ). Na první stránce aukce ve sloupečku vlevo
pod vaším uživatelským jménem si ve sloupečku NÁKUP otevřete položku VYHRANÉ
AUKCE a máte to tam i s cenami. Totéž je i případ prodejů. Sloupeček
PRODEJa položka PRODANÉ. Jen si po
ukončeném kole údaje smažte, aby vás množství údajů nemátlo.
9.Došla Vám zásilka poškozená? Reklamujte Vy! tak je to v poštovním řádu.
Jak
reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?
Pokud adresát
po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k
úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační
řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni
převzetí zásilky.
Zásilku je
nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i
vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným
způsobem.
10. Možno platit ze zemí EU eury i na tento účet- potřebujete tyto údaje:
IBAN: CZ84 6210 6701 0022 0857 1143
BIC kód : BREX CZ PP
ADRESA BANKY: mBank S.A. Sokolovská 668/136d Praha 8